Life | REPOST: 100 dingen die niemand vraagt..

dinsdag 20 februari 2018


Oke, let´s go!

1. Slaap je met je raam open of dicht?
Dicht maar met het ventilatierooster open. In de zomer gaat wel alles open.

2. Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee?
Als het een leuk merk is of leuke flesjes, dan wel. 


3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet?
Los en dan wikkel in mezelf in als een soort mummie.


4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen?
Nee.


5. Gebruik jij post-it notes?
Vrijwel nooit.

6. Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken?
Yes.

7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen?
Door een zwem bijen denk ik, of door de beer als ´ie me dan gewoon in één hap bewusteloos maakt.

8. Heb je sproeten?
Ja, zeker in de zomer!

9. Lach je altijd op foto’s?
Wisselend.

10. Wat is je grootste ergernis bij mensen?
Mensen die snuivend ademen of niet met dichte mond eten.

11. Tel je de stappen die je maakt als je loopt?
Alleen als ik vet lang moet lopen en geen zin meer heb of het koud heb. Door te tellen heb ik dan het idee dat het minder lang duurt.

12. Heb je ooit geplast in de bosjes?
Jazeker.

13. En gepoept??
Volgens mij niet.


14. Dans je wel eens terwijl er geen muziek op staat?
Vrij vaak.

15. Bijt je op je pen?
Nee.

16. Kun je zeilen?
Nee.

17. Hoe groot is jouw bed?
180 bij 2 denk ik.

18. Wat is je favoriete liedje deze week?
Blijf bij mij van Ronnie en Maan

19. Mannen die roze dragen?
Primaaaa.
20. Kijk je nog steeds tekenfilms?
Nee, wel animatiefilms..


21. Wat is je minst favoriete film?
Lastig. Ik weet nog dat ik veel positiefs hoorde over Red en die toen heel stom vond. 

22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben?
Op het strand.

23.Wat drink je bij je avondeten?
Water.

24. In wat voor saus dip jij je kipnugget?
Zoetzuur.

25. Wat is je favoriete eten?
Spruitjes of Mexicaans.

26.Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat?
Miss Conginiality.

27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven?
Mijn kat.

28. Ben je ook een scoutingmeisje geweest?
Nope.

29. Zou je ooit strippen of naakt poseren?
Strippen niet, naakt poseren misschien wel.

30.Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven?
Geen idee. 

31. Kan jij de olie van je auto vervangen?
Nee, ik heb ook geen rijbewijs. Ik herinner me wel iets met zo´n stokje met vakjes om het te meten.

32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad?
Nee. 

33. Ooit zonder benzine gezeten?
Nee. 

34. Favoriete broodje?
Croissantje krabsalade.

35. Het lekkerste ontbijt?
Boterham met Nutella.

36. Hoe laat ga je naar bed?
23:00

37. Ben je lui?
Ja.

38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind?
Als boerin of indiaan.

39. Wat is je chinees sterrenbeeld?
Geit geloof ik.

40. Hoeveel talen spreek je?
4

41. Heb je een tijdschrift abonnement?
Ja, op de Linda!

42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord.
Ik heb geen idee.

43. Ben je koppig?
Soms.

44. Wie is beter, Tyra of Oprah?
Oprah.

45. Kijk je naar soaps?
Nee, niet meer. Ik heb tijden heel fanatiek GTST gekeken. Nu heb ik niet eens een tv.
46. Heb je hoogtevrees?
Nou, ik dacht altijd van niet maar het laatste jaar word ik wel een beetje gek duizelig bij hoogtes ineens, vet raar.


47. Zing je in de auto?
Ja.

48. Zing je in de douche?
Ja, inclusief choreografie.

49. Dans je in de auto?
Jazeker.

50. Ooit een pistool gebruikt?
Ja.

51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken?
Heel lang geleden.

52. Vind je musicals stom?

Nee, leuk! 


53. Vind je kerst stressvol?
Ja, wel als we bij mij thuis eten.

54. Ooit Pierogi gegeten?
Nee, is dat niet zo´n Pools pasteitje? 

55. Favoriete fruittaart?
Afhankelijk van waar ik op dat moment zin in heb.

56. Wat wilde je vroeger worden?
Geen idee.

57. Geloof je in geesten?
Ja.

58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad?
Ja.

59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks?
Geen.

60. Draag je slippers?
Ik woon op slippers in de zomer.

61. Draag je een badjas?
Ja. 

62. Wat draag je in bed?
Een pyjama.

63. Eerste concert?
Ik ben nog nooit naar een concert geweest.

64. Kruidvat, Etos of DA.
Etos vind ik een fijn merk alleen Kruidvat vind ik leuk om rond te neuzen voor koopjes.

65. Nike of Adidas?
Adidas.

66. Cheetos of Doritos?
Heel moeilijk dit. Op dit moment heb ik meer zin in Cheetos maar dat kan morgen weer ander zijn.

67. Pinda’s of zonnebloempitten.
Absoluut zonnebloempitten.

68. Ooit van de groep Tres Bien gehoord?
Nee.

69. Ooit danslessen gehad?
Nee, of is hier iemand die weet wat euritmie is. 

70. Wat voor beroep doet jouw man later?
Iets wat ´ie leuk vind.

71. Kan jij je tong oprollen?
Nee, kunnen mensen dat? 

72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen?
Nooit aan meegedaan.

73. Heb je ooit gehuild omdat je zo gelukkig was?
Ja, vaker dan van verdriet denk ik. 

74. Heb je recordable cd’s in huis?
Nee. 

75. Kun je recordable cd´s branden?
Nee.

76. Brandt je vaak wierook?
Nee.

77. Ooit verliefd geweest?
Ja.
78. Naar welk concert zou je graag willen?
Stromae!

79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt?

Geen. 

80. Hete thee of ijs thee?
IJsthee.

81. Thee of koffie.
Thee.

82. Mars of Snickers?
Snickers.

83. Kan je goed zwemmen?
Ja. 

84. Kan je onder water zonder je neus dicht te knijpen?
Ja. 

85. Ben je een patiënt?
Ja.

86. DJ of een Band op je bruiloft?
Geen idee.

87. Ooit een wedstrijd gewonnen?
Ja, kleurwedstrijden en turnwedstrijden. 

88. Heb je ooit plastische chirurgie gehad?
Nee.

89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven?
Groene, jammie!

90. Kan je haken of breien?
Breien.

91. De beste plek voor een openhaard?
In een huis?

92. Wil je trouwen?
Geen idee. 

93. Als je getrouwd ben, hoelang dan?
Ik ben niet getrouwd.

94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”?
Harry Potter. 

95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier?
Ja, als ik het onrechtvaardig vind.

96. Heb je kinderen?
Nee, telt mijn kat ook?

97. Wil je kinderen?
Misschien 

98. Wat is je favoriete kleur?
Roze.
99. Hoe wil je begraven worden?
Heel simpel.


100. Mis je nog iets?
Nee.
Jeeee wat een vragen! Mocht jij ´m ook ingevuld hebben, laat dan vooral een linkje achter in de reacties!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!