Beauty | Etos Feest Make-up

dinsdag 5 december 2017


Ik ben vast niet de enige die inmiddels al flink in de kerststemming is, nu we in de eerste week van december zitten is dat ook officieel geoorloofd toch? In deze periode zien we de meest prachtige collecties en feestelijke producten in de winkels en niet alleen high-end merken doen hun best op een feestelijke collectie. Ik laat je vandaag drie feestelijke en betaalbare producten van Etos zien, stuk voor stuk perfect voor de ultieme kerst-look.


Glitter Hair & Body Spray €4,99
Deze luxe glitterspray met handige verstuiver geeft je lichaam en haar een feestelijke uitstraling met de subtiele glitters.

Ik ben op zich niet vies van een glittertje maar ik vind het bij dit soort sprays vaak ¨way too much¨. Met een halve spray ben je vaak al een complete discobal, zo zonde. Deze spray is gelukkig erg subtiel, misschien zelfs iets te subtiel als ik heel kritisch ben. 


Zoals je kunt zien; prachtige kleine glitters in precies de goede kleur. Voor dit effect heb ik best wel flink gesprayed, subtiel dus maar daardoor ook weer goed op te bouwen naar ieders glitter-wens.


Primer Golden Flakes €6,99
Deze gladde primer op basis van siliconen egaliseert je huid en vormt de perfecte basis voor je feest make-up. Deze bijzondere primer bevat vitamine E en 24 karaats goud. De gouden snippers verbeteren de elasticiteit  en textuur van je huid en geven een mooie glow.

Allereerst echt geweldig een primer met gouden vlokjes, het ziet er zo leuk uit! De flakes verdwijnen met een beetje smeren, je ziet ze dus niet terug op je gezicht. De primer vind ik verder prima, mijn huid wordt er glad en egaal van, wat dat betreft vind ik primers met siliconen wel fijn. Qua elasticiteit en zo merk ik niet heel erg iets, ik vind het gewoon een fijne en gladde primer in een geweldig flesje.


Eyeshadow Palette €5,99
Dit luxe palette bevat 9 kleuren van glitterend tot mat en ideaal te combineren.

Ik ben echt extreem onder de indruk van dit palette en niet alleen omdat het er mooi uit ziet...



Jongens, kijk even dit pigment. Ik heb zelden zo veel kleur van een palette af zien komen, nagenoeg geen fall-out en gewoon heel erg mooi. Ik vind eigenlijk alle kleuren geweldig maar ben vooral enthousiast over de prachtige gouden tinten. Zoals jullie (tenzij je hier voor het eerst bent) wel weten ben ik zeer slecht in mooie looks met oogschaduw maar dit palette nodigt absoluut uit tot oefenen.


Stuk voor stuk leuke, fijne en feestelijke producten maar het palette springt er voor mij echt uit als favoriet. Ik heb veel make-up getest maar ik denk dat ik dit qua pigment echt een van de betere oogschaduw ooit vind. Zeker als je je bedenkt dat het palette maar €6 kost en wat mij betreft beter is dan vele paletten in veel hogere prijsklassen. Aanrader dus, voor jezelf en als cadeautje! Je vind alle producten voor een ¨December to remember¨ nu in het schap bij Etos.
Welk product spreekt jou het meeste aan?

*De producten in dit artikel heb ik gekregen.

Lees ook:
- Etos Make-up
- Etos Botanical Boost

2 opmerkingen:

  1. Oh wauw!! Wat een super leuke producten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Etos overtreft zichzelf elk jaar weer. Ik vind vooral de palette het mooiste, zowel de blushes als oogschaduw. De verpakking is ook zeker mooi voor die prijs.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!