Stapelreview | Wat staat er op mijn nachtkastje?

dinsdag 7 november 2017


Ik vind het altijd erg interessant om te zien wat mensen op (en in) hun nachtkastje hebben staan. Ik heb mijn nachtkastje, ondanks dat het geen echt nachtkastje is, altijd best wel vol staan en laat jullie graag zien welke producten ik onmisbaar vind naast mijn bed. Mijn nachtkastje is eigenlijk een plankje van Ikea, ik wilde geen tafeltje op de grond hebben staan en vond dit wel handig.


We beginnen aan de rechterkant, daar staan de producten die ik niet elke avond gebruik. Helemaal links staat de Etos Rosemary & Fig Massageolie, deze vind ik vooral qua geur echt fantastisch.  Daarnaast staat een Magnesiumspray van Zechsal, ik spray dit regelmatig omdat het schijnt bij te dragen aan een goede nachtrust. Ook gebruik ik het wel eens als ik spierpijn heb, hier werkt magnesium snel verlichtend voor. 

Daarnaast staat een geurkaars, de kocht ik volgens mij bij de Primark, jaren geleden. Hij is al tijden op maar ik stop er een geurend waxinelichtje in omdat ik het witte met zilver zo mooi vind.



Ook mijn nachtcrème staat op mijn nachtkastje. Ik vind het fijn mijn gezicht eerst uitgebreid te reinigen en dan in bed al het smeerwerk te doen. Ik gebruik al vrij lang deze van Atlas Argan Company, ik vind deze echt geweldig. Hij ruikt lekker naar rozen en geeft een fijn en rustig gevoel op mijn huid.

Half daar achter zie je een puzzelboekje staan, ik vind het soms voor het slapen gaan lekker om even een puzzel te maken. Heel bejaard, ik weet het, maar i like it. Uiteraard ligt er dus ook een pen op mijn nachtkastje.


Ook staat er altijd een boek op mijn nachtkastje, ik heb periodes dat ik heel veel lees en soms raak ik maanden geen boek aan. Momenteel ben ik bezig in Fuck The Quarterlife Crisis van collega-blogger Femke Kamps, een boek waar ik enorm over te spreken bent. Ze gaat in haar net uitgebrachte boek verschillende thema's aan rondom de gevreesde quarterlife crisis en geeft je levenslessen waar je écht gelukkig van wordt. Ik ben nu halverwege en kan iedereen dit aanraden, als ik het maar omdat het zo lekker geschreven is.


Links staan de producten die ik eigenlijk elke avond wel gebruik. Voor het slapen gaan scrub ik mijn lippen altijd even met Sugar Plum Fairy van Lush en verzorg ik ze daarna, tot grote ergernis van mijn vriend, met een flinke laag lippenbalsem. Ik vind lipscrub uit een tube, zoals Etos bijvoorbeeld heeft, wel fijner alleen deze van Lush ruikt zo lekker. Momenteel staat Maybelline Baby Lips op het plankje maar dat wil nog wel eens wisselen. Baby Lips heb ik al vrij lang en ik blijf dat toch een van de betere lippenbalsems vinden. Mijn lippen worden er mega zacht van en raken niet verslaafd aan de balsem.

Verder zie je nog de fantastische Rituals Dao Calming Bed & Body Mist staan. De geur vind ik fan-tas-tisch, echt de lekkerste ever. Deze spray, spray ik op mijn bed voor ik ga slapen, het heeft hopelijk een kalmerend effect en ik val in ieder geval in slaap met een heerlijke geur.

Als laatste nog een oordopje zodat ik niet wakker lig van het gesnurk van mijn vriend. Ik ben erg mieperig, als ik iemand uberhaubt al hoor ademen dan kan ik al niet meer slapen. Om echtelijke ruzies te voorkomen, slaap ik dus met een oordopje.


Prijzen en verkrijgbaarheid
- Massageolie Etos €4,99
- Magnesiumspray Zechsal €12.95
- Nachtcrème Atlas Argan Company  €13,95
- Boek Fuck The Quarterlife Crisis  €14,95 via Bol.com
- Lipscrub Lush €8,95
- Maybelline Baby Lips €3,49 via Kruidvat
- Rituals Bed & Body Mist €16,50


Dat was ´m wel, mijn nachtkastje. De meeste van deze producten vallen ook zeker onder mijn favorieten en ik gebruik ze altijd met heel veel plezier. Het wisselt wel eens wat er staat, af en toe nog wat haarverzorging of in de zomer aftersun, net wat ik op dat moment het meeste gebruik. Ik ben heel benieuwd of jullie vergelijkbare producten hebben staan, of misschien wel iets heel anders.
Wat heb jij op je nachtkastje staan?

*Sommige producten in dit artikel heb ik gekregen.

Lees ook:

1 opmerking:

  1. Wat heb jij een gezellig nachtkastje, zeg! Daar verbleekt mijn nachtkastje volledig bij met alleen wat vaseline en mijn mobiel. En even: wat een fantástische woorden over mijn boek. Dankje-, dankje-, dankjewel! Ik ben benieuwd wat je van de rest van de hoofdstukken vindt. X

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!