Stapelreview | Opgemaakt November 2017 met o.a. Lush, John Frieda en Clinique

woensdag 22 november 2017


Eindelijk weer een artikel en eindelijk weer een artikel met opgemaakte producten. Het laatste opgemaakt artikel is al even geleden en dat heeft geen hele speciale reden. Ik maakte erg weinig op in september en maakte vorige maand wel foto's maar die verwijderde ik per ongeluk toen ik de lege verpakkingen al had weggegooid. Daarna heb ik eigenlijk gewoon gewacht tot ik een leuk bergje bij elkaar had gespaard en is het vandaag tijd voor een artikel. Je ziet een aantal oude bekenden voorbij komen, twee enorme favorieten en zelfs een parfum. Als ik een volledige review van een product heb gemaakt, kun je daar terecht komen door op de naam van het product te klikken.


Deze primer zorgde voor een egale en mooie huid met een fris gevoel.  Mijn make-up blijft top zitten na gebruik en ik heb echt het gevoel dat de basis stukken beter is dan zonder primer. Dat laatste klinkt misschien logisch alleen niet bij elke primer merk ik zo'n verschil als bij deze, zeker een aanrader dus.

Catrice Velvet Finish Concealer €4,59
Deze concealer is volgens mij niet meer te koop, maar er is ongetwijfeld een opvolger te vinden in het vak van Catrice. Ik vond deze concealer wel oké, hij dekte erg goed maar trok onder mijn ogen toch iets meer dan ik wilde in de lijntjes. Ik zou bij de aankoop van een nieuwe concealer zeker richting het schap van Catrice gaan, alleen zou ik me dit keer wel even inlezen d.m.v. reviews.

Deze scheer smoothie van Lush maakt je huid erg zacht, maar had wat mij betreft ook flink wat nadelen. Zo irriteerde het product wat op de bikinilijn, en werd de substantie nog voor de houdbaarheidsdatum verstreken was, erg slijmerig. De geur vond ik heerlijk maar als scheerproduct zou ik deze zeker niet opnieuw kopen, als je toch een scheerproduct van Lush wilt, dan kan ik je Prince wel aanraden.


Heerlijke droogshampoo die zijn werk zeer goed doet en lekker ruikt. Echter, zou ik zelf niet ruim €20 willen uitgeven voor een droogshampoo. Als je dit bedrag er wel voor over hebt, is het qua kwaliteit een absolute aanrader.

Verzorgend masker met een geur die ik niet echt lekker vond. Qua kwaliteit vond ik deze niet uitmuntend, maar ook niet slecht. Hij verzorgde zeker wel, alleen had mijn huid toch wat meer nodig, verder heb ik ´m na het testen niet meer gebruikt omdat ik de geur gewoon niet lekker vond, ik zou dus volgende keer zeker een ander masker uitkiezen. Voor mensen met een zeer droge huid, is deze vermoedelijk wel heel prettig.


Guhl Verzorgende Kleur Versteviger ca. €2,50
Dit spulletje had ik echt al eeuwen in de kast liggen. Ik kocht deze kleine flesje vroeger bij Kruidvat, ze ruiken naar waterstofperoxide en maken je haal een flink stukje lichter. Volgens mij is het niet meer te koop (misschien nog in een stoffig vakje in je lokale Kruidvat) maar ik ga zeker op zoek naar een vervanger. Mijn haar werd hier mooi licht van zonder geel te lijken en ik vond dit een goede aanvulling op verven. Een korte speurtocht op internet leer mij dat deze mousse een beetje het zelfde effect zou geven.

Naast bovenstaand product en verf gebruikte ik onder andere ook deze spray. Denk nou niet dat ik al die verpakkingen er in een maand doorheen heb gejast, de meeste dingen heb ik in een jaar tijd opgemaakt omdat ik qua blonderen van mijn haar steeds producten afwissel. Deze spray licht je haar in elk geval mooi op en is absoluut een toevoeging als je je haarkleur net een toefje lichter wilt krijgen. Ook handig als je het niet ¨echt¨ wilt kleuren maar wel wat lichter wilt. Let bij dit soort producten wel op dat je je haar heel goed verzorgd want het kan, zeker in de punten, snel droog worden als je het bleekt. Of laat dat ¨kan¨ eigenlijk maar weg, het gaat sowieso droger worden als je het lichter van kleur gaat maken.


Inmiddels het tweede flesje van deze topper die ik op heb gemaakt en ik kan absoluut niet meer zonder. Ik masseer dit meerdere malen per week in op mijn hoofdhuid, afhankelijk van hoe vaak ik het was. Mensen vragen me serieus of ik extentions heb, zo snel groeit mijn haar, het glanst als een malle en het is veel minder broos. Ook mijn wimpers gaan enorm goed op dit spul, ik doe elke avond een soort eyeliner olie met een wattenstaafje en mijn wimpers lijken dikker, langer en voller. Absolute aanrader en echt een mijn van meest favoriete producten aller tijden.

Een ander mega favoriet product is deze toner, en eigenlijk alle andere producten van dit merk. De toner is zowel verzorgend als fris, en heeft wat mij betreft de perfecte balans tussen schoonmaken en het idee geven dat onzuiverheden aangepakt worden. Ook dit product is voor mij onmisbaar geworden en kan ik je ten zeerste aanraden!


Inmiddels denk ik wel het 20e potje wat ik op heb gemaakt van deze reiniger. Ik vind ´m heerlijk ruiken en mijn huid reageert er heel erg goed op. Puistjes worden minder en mijn huid droogt er niet van uit, deze ga ik zeker opnieuw kopen. Overigens is het ook wel een keer tijd voor een nieuwe review, want het artikel dateert uit 2015.

Clinique Aromatics In White Tester
Ik had deze tester al tijden in mijn tas zitten. Dit parfum van Clinique is nu zo'n twee jaar mijn favoriet en ik gebruik ´m bijna dagelijks. Voor 30 ml betaal je €46,80, geen hele goedkope geur maar zeker met de kerstperiode zijn er vast wel aanbiedingen. Om eerlijk te zijn is dit volgens mij helemaal geen populaire geur want ik zie ´m super vaak in aanbiedingspakketjes zitten. Aan de andere kant is er natuurlijk ook zo veel keus qua geuren dat ik me voorstellen dat er heel veel merken ¨hipper¨ zijn dan Clinique, anyway, ik vind ´m geweldig.

Clinique Clarifying Lotion €20/200ml
Met deze exfoliërende lotion heb ik een beetje een haat-liefde verhouding. Als ik een onzuivere huid heb met ¨echte¨ puistjes, doet deze wonderen voor me. Als ik ´m echter te lang gebruik, krijg ik van die rottige grote mee-eters die maar blijven terug komen. Ik moet dus goed opletten dat ik ´m niet te lang gebruik en afwissel met een meer verzorgende. Ik koop deze zeker opnieuw, maar gebruik ´m dan maximaal twee weken aaneensluitend/


Flinke berg producten weer met daarin zeker wat favorieten. Dit soort artikelen vind ik altijd erg leuk om te maken omdat sommige producten echt herinneringen naar boven brengen omdat ik ze bijvoorbeeld al heel lang heb. Grappig ook om te zien dat merken als Lush bijna elke ¨opgemaakt¨ weer voorbij komen, je zou bijna denken dat ik aandelen heb. Ondanks dat ik door mijn blog heel veel verschillende merken mag uitproberen, ben ik toch relatief merktrouw. Als ik iets heel fijn vind werken, dan zal ik zelf niet heel snel iets anders aanschaffen om te testen. Ik ben benieuwd hoe jullie dat doen, er zijn natuurlijk ook mensen die juist graag elke keer iets anders kopen.
Welke van deze producten heb jij ook wel eens gebruikt?

*De producten met een * heb ik (destijds) gekregen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!