Life | Oktober 2017: Thuis, koken en rust

vrijdag 3 november 2017


Het is alweer een paar dagen november en ik had nog geen diary geplaatst. Eigenlijk voornamelijk omdat ik gisteren pas door had dat het al november was, en ook omdat ik vrij weinig beleefde de afgelopen maand. Zien jullie trouwens hoe lang mijn haar aan het worden is? Ik ben er zo blij mee! Alle tips om het dikker te laten lijken zijn wel van harte welkom want het is echt maar een klein, dun plukje.


Ik ging ene leuke samenwerking aan met Daniel Wellington en was direct fan van hun prachtige producten. Ik heb echt extreem kleine polsen dus het is erg lastig om passende horloges te vinden, deze past gelukkig net.


Ik zat veel tijd, rust is even hard nodig. Ik maakte wel een klein tripje naar Düsseldorf om een beetje te winkelen en de Japanse Tuinen te bekijken. Best leuk om doorheen te wandelen als het weer oké is, maar niet heel spectaculair. In de lente is het volgens mij een stuk mooier, ten eerste omdat er dan bloesem is en ten tweede omdat ze dan meer doen aan onderhoud.


Ik zat dus veel thuis en experimenteerde veel in de keuken. Ik probeerde leuke receptjes uit voor mijn blog, en maakte dingen die ik altijd al een keer had willen maken. Deze ei-in-avocado-situatie ziet er leuk uit, maar vond ik qua smaak niet echt lekker. In combinatie met kaas, of zalm of bacon als je dat eet, is het wellicht beter. Als je helemaal geen dierlijke producten eet, dan zou ik gewoon lekker voor een koude avocado salade of toast gaan.


Casper deed ook weinig afgelopen maand, behalve knap zijn en slapen.


En het naderende winterweer was een goed excuus voor vaak in bad zitten en lekkere badproducten testen. Zeer binnenkort kunnen jullie weer wat badproducten van Lush verwachten in een review, die worden momenteel nog even uitgebreid getest. Verder staat er voor november weinig op de planning, ik wil wat recepten gaan uitproberen voor kerst, en heb een baksel bedacht voor Sinterklaas.
Hebben jullie leuke plannen voor november?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!