Body | Feestelijke cadeaus van The Body Shop

donderdag 2 november 2017


Nu november echt begonnen is, durf ik hier op mijn blog wel te beginnen met artikelen over de feestdagen. Wij hebben inmiddels loodjes getrokken voor Sinterklaas, het Kerstdiner word gepland en ik ben me al druk aan het oriënteren op feestelijke hapjes. Een mooie gelegenheid dus om jullie de feestelijke adventskalender van The Body Shop én de speciale cadeaus te laten zien. Cadeaus waarmee je ook wat moois kunt betekenen voor kinderen in nood én jezelf of een ander blij kunt maken.



Geef vluchtelingenkinderen een speels jaar
Ik draag vluchtelingen een warm hart toe, ik werk uiteraard niet voor niks op een AZC. Ook TBS zet zich dit jaar met Play for Peace in voor jonge vluchtelingen door een gedeelte van de verkopen uit de seasonal gift-collectie aan het goede doel te schenken. TBS is een samenwerking aangegaan met International Alert, wiens missie is om een meer vreedzame wereld te creëren waarin iedereen veilig en gelukkig kan leven. Het laten lachen van Syrische vluchtelingenkinderen is ;e;en van hun aandachtspunten en dat maakt mij heel erg blij. Elk verkocht item uit deze seizoenscollectie ondersteunt het Peace Play-project in Libanon een heel jaar lang, met dit project wordt er voor kinderen een veilige plek gecreëerd om te spelen en te genezen. Zo kan spelen bijdragen aan het leren ontdekken van en omgaan met emoties, ontzettend belangrijk dus voor kinderen, en zeker die kinderen die opgroeien in een onveilige omgeving.

Ik kan er nog hele artikelen over doorgaan hoe belangrijk ik extra steuntjes in de rug voor projecten als deze vind maar ik laat het hier even bij. Dat ik het belangrijk vind, moge duidelijk zijn en ik vind dit absoluut een extra reden om cadeautjes van TBS te gaan kopen voor mijn familie en vrienden (en voor mezelf) dit jaar.


24 Days of Beauty Advent Calendar €55
Met deze geweldige kalender heb je 24 dagen lang, elke dag een beauty-verrassing. Het ideale cadeau voor fans van The Body Shop, of voor mensen die het merk misschien nog niet kennen. In deze kalender kun je een groot aantal mini's verwachten van de meest populaire producten uit het assortiment. Naast elke dag een verrassing vind je in elk vakje ook een feel-good opdracht die je ¨moet¨ volbrengen. Ik ben hier erg benieuwd naar en zal jullie vanaf 1 december elke dag op de hoogte houden via Instastories. De verkoopprijs is dus €55, maar de inhoud heeft een waarde van €104. Als je helemaal lekker wilt uitpakken dan is er een luxere variant van de adventskalender te koop voor €85, deze heeft een waarde van €137,50.

Powder Puff Shimmer €17
Met deze glitterende poeder highlight je je decolleté en schouders voor een feestelijke look. De verpakking is (net als het lippenblik) gemaakt in samenwerking met House Of Holland en daardoor extra feestelijk.


Cadeauset Matte Lip Collection €18
Dit mooie lipvormige blik bevat drie Matte Lip Liquids in fullsize, ideaal dus voor de liefhebber van mooie gekleurde lippen. Mochten jullie nog een inhoudelijke review van deze drie willen zien dan hoor ik het graag, hier onder in ieder geval even de swatches.


Links ¨Windsor Rose¨. in het midden mijn favoriet ¨Nairobi Camellia¨ en rechts ¨Mauritius Dahlia¨.

Cadeauset Verrassingsrobot €20
Als je de adventskalender qua budget wat too much vind, maar wel graag meerdere kleine cadeautjes wilt geven, dan is deze robot echt je beste vriend. Voor €20 heb je deze gezellige robot vol fruitige douchegel en lippenbalsems. Je vind van de lijnen Coconut, Mango en Strawberry een lip butter en een kleine douchegel in deze robot, mango is veruit mijn favoriet! Van deze robot gaat het volledige verkoopbedrag naar het Peace Play Project én heb je ook een gezellige spaarpot in huis.


Prachtige cadeaus dus voor mooie prijzen en met een hele mooie gedachte waar ik driehonderd procent achter kan staan en nu al een heel warm kerstgevoel van krijg. Ik ben oprecht heel dankbaar om zo verwend te worden door de lieve mensen van The Body Shop en ga mijn omgeving heel blij maken met deze cadeautjes.In de collectie vind je voor elke leeftijd en voor elk type mooie cadeaus, de cadeauset met Nigritella staan in ieder geval nog hoog op mijn verlanglijstje maar ook voor je man/vriend/vader/melkboer is er wat moois te vinden.
Welke van deze producten gaat op jouw verlanglijstje?

*De producten in deze review heb ik gekregen.

Meer reviews van The Body Shop lezen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!