Hair | Batiste Sweetie Droogshampoo

zaterdag 14 oktober 2017


Voor mijn gevoel waren er vorig jaar meer nieuwe varianten Batiste dan de afgelopen periode. Ik begon Batiste een beetje te missen, ondanks dat deze fijne droogshampoo hier meerdere malen per week gebruik word. Ik keek uit naar nieuwe geuren en varianten én mijn wachten werd beloond: vanaf nu vind je in de winkels deze vrolijke variant droogshampoo en ik probeerde ´m uit.


Over de werking ga ik geen review meer schrijven, het moge inmiddels duidelijk zijn dat ik fan ben. Batiste is dan ook niet weg te denken uit mijn routine en die van heel veel andere vrouwen. De grootste pluspunten zijn wat mij betreft:
- Echt fris en schoon haar zonder wassen
- Geen witte waas
- Geen haar wat er geweldig uit ziet maar dan wel super ranzig aan voelt

Ik ben fan van droogshampoo omdat ik daardoor het wassen van mijn haar flink kan uitstellen en snel mijn haar wat frisser kan maken. Bijkomend voordeel vind ik dat veel droogshampoos, Batiste zeker, voor wat meer textuur en volume zorgen zodat mijn haar beter blijft zitten en ook mooier zit.


Batiste belooft met ¨Sweetie¨ een vrouwelijk en schattig gevoel en een geur van frambozen, vanille en granaatappel.

Ik ben even gaan ruiken voordat ik de beschrijving las, omdat ik het idee heb dat ik anders onbewust toch beïnvloedt word. Ik verwachtte door de naam een mierzoete, snoep-achtige geur maar dat viel mee. De geur is zeker zoet maar er zit wat frissigs doorheen, na het lezen van de beschrijving komt dat waarschijnlijk door de fruitgeuren. De vanille ruik ik zelf niet heel erg terug, gelukkig maar want dat is verre van mijn favoriete geur.


Ik vind de geur lekker en ben blij dat het niet zo'n zoete zweem is, op zich vind ik dat best lekker ruiken ik voel me alleen niet prettig bij de halve dag een zoete waas om mijn haar heen. Het is nu meer fris, zoet en subtiel en eigenlijk alsof je gewoon een lekkere parfum draagt. Je vind ¨Sweetie¨ voor €5,49 bij Kruidvat, ik vind het een toffe aanvulling op het bestaande assortiment en zou deze zeker kopen.
Wat is jouw favoriete Batiste?

*Dit product heb ik gekregen.

Meer Batiste reviews:
- Wild

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!