Beauty | L´Oreal Miss Baby Roll Mascara

vrijdag 6 oktober 2017


Een hele tijd heb ik met heel veel plezier wimperextentions gedragen, toen ik na een half jaar merkte dat mijn eigen wimpers eronder gingen lijden, ging ik uiteraard weer aan de mascara. Een mooie gelegenheid om een aantal mascara´s uit te proberen die ik de afgelopen maanden heb ontvangen. De eerste in deze reeks is Miss Baby Roll van L´Oreal, een mascara gericht op volume geven aan je wimpers. Ik ben overigens nog steeds fan van wimperextentions, wel denk ik dat het goed is om je wimpers even met rust te laten als je merkt dat ze brozer worden.


Deze intens zwarte mascara van L´Oreal belooft langdurig gekrulde wimpers en heel veel volume. Door de speciaal gevormde borstel zouden haartjes goed gesepareerd worden en gaat het product niet klonteren. Ik gebruik normaal een wimperkruller maar testte dit product, door de beloofde krul, zonder wimperkruller.


De mascara heeft een speciale rollerborstel waardoor je makkelijk alle wimpers kunt bereiken, ook die in de hoekjes.

Het borsteltje vind ik in gebruik eigenlijk prima, hij lijkt voor volume te zorgen en komt inderdaad makkelijk in de hoekjes. Nadeel vind ik weer dat het borsteltje vrij hard is, op een of andere manier vind ik borsteltjes met meer buigzame ¨stekels¨ wat prettiger werken.


Op de bovenste foto draag ik niks, op de onderste foto 1 laagje mascara.
Hij krult inderdaad wat meer dan ik van andere mascara´s gewend ben en ook de beloofde hoeveelheid volume is zeker te zien. Ik hou overigens van nog meer krul, zeker omdat mijn oogleden best wel hangen zou ik dus in het vervolg wél een wimperkruller gebruiken. Een groot nadeel vind ik dat mijn wimpers, ondanks dat de mascara amper klontert, aan elkaar plakken. Toen ik de mascara net had, was dat plakken minder, maar na ongeveer een week gebruiken werd het effect zo als op de foto. Als je zin hebt om je wimpers ´s ochtends netjes te separeren of als je misschien wat minder haartjes hebt, is het plak effect wellicht wat minder.


Ondanks dat ik best wel wat kritiekpunten heb, heb ik deze mascara relatief lang elke dag gebruikt. Ik ging nadenken over hoe dat komt, ik vind het plakken niet mooi maar er zijn weinig mascara´s die zo snel zo veel volume geven. Door het gemak en het toch wel oké effect, ben ik ´m blijven gebruiken. Ik zou deze niet opnieuw kopen, daarvoor heb ik te veel dingen die ik anders zou willen zien. Ik moet daarbij wel de kanttekening plaatsen dat ik reviews heb gezien waarbij het effect heel anders leek, wellicht is dit dus gewoon niet het juiste product voor mijn wimpers, maar wel voor die van anderen. Mocht ´ie wellicht wel bij jou passen, dan vind je deze mascara bij de drogist voor €11,99, hij is ook verkrijgbaar in zwart waterproof en in blauw.
Wat is jouw favoriete mascara?

*Dit product heb ik gekregen.

Lees ook:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!