Body | The Body Shop Halloween Special Edition Vanilla Pumpkin

dinsdag 19 september 2017


Nog niet zo heel lang geleden schreef ik nog dat ik hoopte op een nazomer, en eerlijk gezegd dacht ik ook echt wel dat dat ging gebeuren. Inmiddels heb ik de verwarming in huis weer aan en regent het al een paar dagen achter elkaar, de hoop op een nazomer heb ik bij deze dan ook officieel opgegeven. Door naar de leuke dingen dan maar; nieuwe, winterse collecties! Afgelopen week kwam er een pakketje binnen van The Body Shop met daarin hele feestelijke Halloween producten met het heerlijk ruikende pompoen!


Ondanks mijn enorme voorliefde voor pompoen, heb ik nog nooit Halloween gevierd, op mijn school vierden we Sint Maarten, daar hadden we ook pompoenen maar dat zat allemaal net wat anders in elkaar. Welk feest je ook viert, een pompoen is altijd feestelijk; je kunt ´m uithollen en er een kaarsje in zetten, je kunt ´m op eten, er mee bakken, soep maken of gewoon genieten van de heerlijke geur. Om Halloween te vieren komt The Body Shop vanaf oktober met deze herfstige lijn met vanille en pompoen.

De lijn is geïnspireerd op heerlijke vers gebakken lekkernijen en herfstige geuren. De geur is typisch pompoen aangevuld met vanille, tonkaboon, hazelnoot en ahornsiroop. Van te voren dacht ik dat ik deze geur geweldig of vreselijk zou vinden, mijn voorliefde voor vanille is namelijk ver te zoeken.


Handcrème 30ml €5,50
Met deze geurende handcrème heb je in no time weer zachte vingers die niet vettig aanvoelen. Zeker in de winter heb ik altijd veel behoefte aan handcrème, handig dus om standaard een tube in je tas te hebben.

Helaas vind ik de geur echt niet zo lekker. Ik ruik duidelijk pompoen, heel erg fijn alleen ruik ook ook duidelijk vanille en die is me wat te overheersend. Als ze bijvoorbeeld kaneel hadden gedaan in plaats van vanille (hint hint hint), dan had ik de geur geweldig gevonden. Als je vanille wel lekker vind ruiken word je denk ik heel blij van deze handcrème, door de pompoen en de andere ingrediënten ruikt ´ie net wat kruidiger, heel herfstig. De crème werkt verder goed, hij trekt snel aan, is ligt qua substantie en laat geen vies of vettig laagje achter.


Body Butter 200ml/€16
Deze heerlijke herfstige body butter maakt je uit extreem zacht en laat een lekkere maar subtiele geur achter gedurende de dag, of nacht. 

De geur is het zelfde als de handcrème, dus helaas niet echt mijn ding. Verder ben ik niet voor niks groot fan van de body butters van TBS, als ik deze opsmeer heb ik een dag later nog zacht aan voelende benen. In de zomer pak ik er nog wel eens een ander merk bij, maar in de winter kunnen mijn droge scheenbenen echt niet zonder TBS, qua werking een absolute favoriet dus!


Ondanks dat ik pompoen geweldig vind, is dit door de vanille gewoon niet echt mijn geur. Als je vanille lekker vind, dan kan ik je deze lijn absoluut aanraden want qua werking heb ik niks op de producten aan te merken. Ik hoop voor volgend jaar op een editie met kaneel en ga iemand anders blij maken met deze leuke producten!
Wat vind jij de lekkerste lijn van The Body Shop?

*De producten in dit artikel heb ik gekregen.

Meer reviews over The Body Shop lezen?

1 opmerking:

  1. Wat jammer dat de geur je niet bevalt! Wanneer ik hem tegen kom in de winkel wil ik hem zeker wel even ruiken. Ben benieuwd wat ik van de geur zal gaan vinden! Vanille is namelijk ook niet echt mijn ding qua geur.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!