Beauty | Etos Verrassend Lage Prijzen

zondag 13 augustus 2017


Net als elke maand laat ik jullie graag weer een aantal producten van Etos zien. Dit keer ontving ik een box die in het teken staat van lage prijzen. Etos heeft een groot aantal producten van hun huismerk die zelfs voor een huismerk verrassend laag geprijsd zijn. Ik laat jullie vandaag een shampoo, een dagcrème en een reinigingsmelk zien.


Nu is dit natuurlijk niet mijn eerste ervaring met Etos huismerk en doorgaans bevallen de producten me prima. De dagcrème en de reinigingsmelk kende ik zelfs al, de shampoo was nieuw voor me. Om eerlijk te zijn ben ik qua shampoo erg kritisch en is mijn haar ook wel veeleisend door het blonderen, een elke dag shampoo is meestal voor mij niet genoeg maar ik heb het uiteraard toch even geprobeerd.


Every Day Shampoo €0,99
Deze shampoo verzorgd je haar en is door de milde formule geschikt om dagelijks te gebruiken. Zonnebloemextract werkt voedend en zorgt er voor dat je haar in goede conditie blijft.

De geur vind ik verrassend lekker, ik had die meer chemisch o.i.d. verwacht, niet zo lekker in ieder geval. De geur is zoetig, bloemig en een beetje crèmig, heel fijn! Verder vind ik de shampoo verrassend zacht en werkt ´ie beter voor mijn haar dan verwacht. Ik geef nog wel de voorkeur aan een meer verzorgende shampoo maar deze overtreft zeker mijn verwachtingen.

Day Cream €2,49
Deze dagcrème met provitamine B5 en Allantoine hydrateert je huid en werkt voedend.

Hele gewone crème, niet per se heel goed maar ook weinig mis mee. Ik zou dan eerder een paar euro meer investeren in een crème die er meer uit springt. Als je een hele gewone huid hebt, niet droog of onrustig, is deze perfect.

Cleansing Milk €1,99
Deze reinigingsmelk beloofd je huid goed schoon te maken en toch mild te zijn.

Ook hier heb ik vrij weinig over te zeggen. Mijn make-up word prima verwijdert, hele enorme lagen krijgt ´ie niet weg maar een beetje en wat dagelijks vuil weg. Werkt prima maar niet uitmuntend en irriteert totaal niet. Prima product voor deze prijs.


Zoals verwacht vind ik de producten prima, maar niet geweldig. Je betaald heel weinig en krijgt daarvoor in verhouding goede kwaliteit. De shampoo was voor mij de grootste verrassing en echt stukken fijner dan ik vooraf verwacht had. Heb je een klein budget of geef je gewoon liever niet te veel uit aan dit soort producten, dan kan ik je zeker aanraden om eens bij Etos te gaan kijken naar de huismerk producten.
Welke van de drie zou jij willen proberen?

1 opmerking:

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!