Food | Fitshe Vegan Bars & Goalplanner WINACTIE

zondag 11 juni 2017


 Vandaag wil ik jullie voor de verandering eens wat gezonds laten zien. Ik probeerde de afgelopen week deze vegan bars van Fitshe en vertel jullie vandaag hoe ze smaakten én ik mag een van jullie een heel leuk pakketje weg geven.


Fitshe maakt 100% natuurlijke producten waarmee ze je willen stimuleren om hun grenzen te verleggen e het maximale uit zichzelf te halen. De producten van Fitshe bevatten geen kunstmatige toevoegingen en dragen bij aan een gezonde levensstijl. Bij Fitshe geloven ze dat een goed en gezond eetpatroon je kan helpen bij het optimale uit jezelf te halen en je doelen te bereiken.  Met #raisethebar praat je mee over het verleggen van grenzen en laat je je inspireren door anderen.


Omdat mijn lichaam me nogal eens in de steek laat, weet ik als geen ander hoe voeding bij kan dragen aan goed functioneren. Om eerlijk te zijn denk ik dat het het gezondste zou zijn voor mij om veganistisch te eten, echter, dat vind ik best wel een ding dus daar is het nu nog niet de tijd voor. Ik werd door Fitshe gestimuleerd om weer actiever aan de slag te gaan met mijn lichaam en probeerde deze drie verschillende repen met veel plezier uit.


Vegan Energy Boost Crunchy Raw Chocolate €29,95/12 stuks
Deze energie reep zit vol vegan proteïnen uit noten, pinda's en pompoenzaad. Een ideale snack door de weinige calorieën tussen de maaltijden door als je nog even door moet of voordat je gaat beginnen aan je workout. De reep word op smaak gemaakt met cacao nibs, amandelen en gedroogd fruit. In een reep zit 8 gram proteïnen en 171 calorieën.
Ik ben nooit een hele grote fan geweest van vegan repen door de zompige structuur, Fitshe heeft me nu enigszins overtuig. Deze reep is niet zompig, ik zou ´m bijna krokant noemen en zit boordevol smaak.

Vegan Protein Bar Dark Chocolate & Indian Spices €29,95/12 stuks
Ook deze reep zit vol proteïnen uit noten, pinda´s, pompoenzaad en rijst. De reep is een goede toevoeging aan je dagelijkse inname van proteïnen en ideaal om na het sporten te eten om spierherstel te bevorderen. De smaak word gemaakt door gedroogd fruit, onder andere mango en goji bessen, Indiase kruiden zoals gember en kaneel. Last but not least iets waar ik heel gelukkig van word; de reep is omhuld met 73% pure chocolade. In elke reep vind je 12 gram proteïnen en 196 calorieën.
Ik vind deze beduidend lekkerder dan de voorgaande reep. De kruiden zijn goed aanwezig maar zeker niet te sterk, ook lekker als je niet zo'n kruidig type bent. Mijn aversie tegen pure chocolade was ook plotseling verdwenen, het dunne laagje is qua smaak een enorme aanvulling op de kruidige reep, erg lekker.

Vegan Protein Bar Dark Chocolate & Green Power €29,95/12 stuks
Naast de gebruikelijke proteïnen zoals in voorgaande repen is ook deze reep ideaal voor na je workout om je spieren te helpen herstellen. Gedroogd fruit, spirulina en chlorella zorgen voor een hele bijzondere smaak, gecombineerd met wederom een dun laagje pure chocolade. Deze variant bevat  12 gram proteïnen en 195 calorieën. De smaak is lastig te omschrijven en klinkt misschien een beetje enig, maar eigenlijk best wel lekker.


Een van jullie kan een tof pakketje winnen met van elke smaak 2 repen en een hele toffe goalplanner die ik hier onder nog een klein beetje laat zien.

Wat moet je doen om kans te maken?
- Vul onderstaand formulier in.
- Laat een comment achter wat #raisethebar voor jou betekent


De winnaar krijgt dus een pakketje met 6 repen en dit toffe boekje. Deze mooie roze goalplanner helpt je bij het behalen van je doelen op lange termijn en je dagelijkse doelen. Een fijne leidraad om alles een beetje bij te houden en je dagen efficiënter in te delen.


De winactie loopt tot volgende week maandag 19 juni 2017 18:00 uur.  Fitshe kiest een winnaar uit de comments, ik maak deze bekend op Instagram stories, het pakketje krijg je dan zo snel mogelijk thuisgestuurd:). Mocht je niet winnen en toch graag de repen willen bestellen, dan kan dat via de webshop van Fitshe, een starterspakket met 6 repen kost daar €14,95.
Wat betekent #raisethebar voor jou?

10 opmerkingen:

  1. #raisethebar Hee Mira! Afgelopen jaar ben ik vanwege mijn nieuwe studie zo ontzettend druk geweest met van alles. Daarbij is het mij eindelijk gelukt om te stoppen met roken, wat mij erg zwaar viel. Sommige dingen kregen meer prioriteit en daar zat mijn 'healthy and fit life' niet helemaal meer bij. Nu bijna alle hectiek voorbij is en zomer bijna begint, lijkt het mij een mooi begin voor een nieuw levensstijl! En deze repen zouden mijn proces zeker ondersteunen. Liefs van Saphir

    BeantwoordenVerwijderen
  2. #raisethebar omdat ik dingen graag uit probeer en graag wat gezonder en bewegelijker wil worden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. #raisethebar Omdat het tijd is mijn vegan fitnessgoals èn mijn businessgoals een tandje bij te zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. #raisethebar omdat ik mijn gezondere leefstijl graag wil volhouden en er op het werk een nieuwe uitdaging voor mij ligt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @raisethebar betekent voor mij veel sporten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaaaaa!!! Kan ik wel gebruiken tijdens de laatste weken van school!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Rebecca ter Mors15 juni 2017 om 22:03

    Afgelopen tijd was enorm druk met verhuizing, een nieuwe baan en de dagen voor de stichting. Hierdoor kwam ik er niet echt aan toe om te sporten en was ik veel te moe. Gelukkig is het nu allemaal in iets rustiger vaarwater gekomen en ben ik weer lekker aan het sporten om weer fit te worden. Naast een fit leven wil ik ook graag gezond leven. Deze repen zijn een super aanvulling op dit voornemen, daarom zou ik dit pakket graag uitproberen :) #raisethebar

    BeantwoordenVerwijderen
  8. #raisethebar omdat het me al een aantal maanden lukt om mezelf naar de sportschool te slepen. Deze repen komen goed van pas!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. #RaiseTheBar door niet alleen je eigen doelen te behalen, maar ook anderen te helpen met die van hen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. #raisethebar Yes! Ik ben net begonnen met personal body plan, deze repen kan ik goed gebruiken na een zware training :DDD

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!