Beauty | Vichy Mineral 89 Daily Booster

zaterdag 10 juni 2017


Vichy heeft onlangs een bijzonder product op de markt gebracht met maar liefst 89% mineraliserend mineraalwater thermaal water van Vichy: Mineral 89! Ik ga jullie er graag meer over vertellen maar het komt er op neer dat in dit mooie blauwe flesje een super booster voor je huid zit met herstellende en beschermende eigenschappen.


Het mineraliserend thermaalwater van Vichy komt uit een vulkanisch gebied in Frankrijk, door onder andere de vulkanische aard van dit gebied bestaat het thermale water uit zo'n 15 verschillende mineralen en word het geprezen om zijn huidversterkende eigenschappen. In het nieuwe Mineral 89 is dit water het belangrijkste bestandsdeel waardoor bij gebruik de huidbarrière versterkt word je je huid beschermt word tegen invloeden van binnen- en buitenaf. Een goede huidbarrière is belangrijk voor de bescherming van je huid en is zichtbaar aan een mooie glow.


Naast het thermale water is ook hyaluronzuur een belangrijk bestanddeel van dit product. Hyaluronzuur is een huid eigen bestanddeel dat in staat is om 1000x zijn eigen gewicht aan water vast te houden. Het is een belangrijk onderdeel van de huid voor behoud van de structuur en bescherming tegen uitdroging, ook laat het de huid wat voller lijken. De combinatie van hyaluronzuur en mineraliserend water is een unieke formule van Vichy om de huid te versterken en te beschermen. Leuk weetje; Mineral 89 bevat 11 ingrediënten waar een  gemiddelde gezichtsverzorging er zo'n 30 bevat.

De booster heeft wat veel om het lijf qua informatie maar is makkelijk in gebruik; na het reinigen en voor je normale verzorging breng je twee druppeltjes aan op je gezicht, je kunt daarbij gewoon de lip- en oogcontouren meenemen. Hierna ga je verder met je dagelijkse routine, je huid zou dan in een maand gladder, gelijkmatiger en stralender worden.


Oke, ik ga eerlijk zijn, ik merk bij huidverzorging nooit echt sublieme effecten, het is meer een kwestie van fijn of niet fijn. Mijn huid is over het algemeen niet droog, sinds ik gestopt ben met de pil heb ik veel puistjes en voelt mijn huid continu vettig. Deze booster heb ik onder mijn dagelijkse verzorging gebruikt en hij voelt koel en fris aan en trekt snel in. Ik vond het een lekker gevoel en kan me voorstellen dat in de winter dit product goed kan bijdragen aan het voorkomen van een trekkerig gevoel. Ik zie alleen aan mijn huid niet per se verbeteringen maar to be honest, denk ik dat dit nu gewoon even niet is wat mijn huid te kort komt.

Heel fijn product dus qua gebruikservaring en zeker van toegevoegde waarde voor je dagelijkse routine. Ik zie alleen niet extreem veel huidverbetering, daar moet ik wel de kanttekening bij plaatsen dat mijn huid nu door het stoppen met de pil niet stabiel is, en in een wennende fase zit. Ik ga Mineral 89 er zo tegen de herfst zeker weer bij pakken en hopelijk zien jullie ´m dan voorbij komen in opgemaakt:). Je vind dit product voor €22,95 in de verkooppunten van Vichy.
Wat voor boost zou jouw huid kunnen gebruiken?

1 opmerking:

  1. Hydratatie is inderdaad erg belangrijk! Klinkt erg fijn, maar het is wel altijd even kijken of er echt wel verschil te zien/voelen is.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!