Beauty | EOS Visibly Soft

zondag 4 juni 2017


De welbekende bolletjes van EOS kennen we bijna allemaal wel inmiddels. Naast de al bestaande varianten komt EOS nu met drie nieuwe Visibly Soft varianten in de herkenbare verpakking van EOS maar met een formule die je lippen zichtbaar nóg zachter maakt.


 Niet alleen in de winter kunnen je lippen uitdrogen, ook bij blootstelling aan zonlicht, krijgen je lippen het soms zwaar te verduren en is een lippenbalsem essentieel. Deze nieuwe formule van EOS zorgt er voor dat je lippen direct zacht aanvoelen en er verzorgd en niet droog uit zien. Het effect van deze lippenbalsem is langdurig en de ingrediënten zijn voor een groot gedeelte natuurlijk. De nieuwe verpakkingen lijken op de bolletjes die ik van EOS gewend ben, alleen dan met een swirl. De swirl verwijst naar de boterachtige formule en de zachte kleuren van de verpakkingen zouden je moeten doen denken aan zachte, soepele lippen.


De lippenbalsems van EOS bevatten onder andere sheaboter, voedende oliën, cacaoboter en vitamine E. Het product is vrij van petrolatum, parabenen en gluten, die laatste klinkt misschien gek maar met een intolerantie voor gluten ga je hier heel blij mee zijn.
De nieuwe Visibly Soft komt in de volgende drie varianten:
- Vanilla Mint (blauw)
- Blackberry Nectar (paars)
- Coconut Milk (roze)



Vanilla Mint
Deze frisse en kalmerende geur hydrateert en prikkelt je lippen. Hij ruikt heerlijk naar munt met een vleugje vanille en tintelt heel zacht op je lippen. Mijn favoriet van de drie!

Blackberry Nectar
Deze lippenbalsem met fruitige geur voed je lippen en ruikt zoetig en fruitig. Van deze drie wel de meest sprekende geur, wel lekker eigenlijk.

Coconut Milk
Deze variant heeft volgens EOS een onweerstaanbare geur en smaak.  Na gebruik heb je super zachte lippen en denk je door de geur/smaak aan een tropische kokosnoot.
Ik vind deze heel licht naar kokosmelk ruiken, gemixt met iets zoetigs wat vaag aan aardbei doet denken. Mijn lippen voelen heerlijk zacht en ogen prima en verzorgd.


De balsems zijn inderdaad opvallend zacht, zeker als ik het nog even vergelijk met de reguliere EOS. Qua zichtbaar zachtere lippen zie ik geen riant verschil, mijn lippen zien er prima en verzorgd uit, qua gevoel lijken ze wel gladder en veel langer zacht. Wat mij betreft een aanvulling op het reguliere assortiment met Vanilla Mint als favoriet. Je vind ze vanaf heden bij Douglas voor €5,99 per stuk.
Welke variant spreekt jou het meeste aan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!