Food | Rituals Express Your Soul Ice Tea

maandag 24 april 2017


In het vorige artikel wat hier verscheen, vertelde ik jullie al over de nieuwe collectie van Rituals. Naast de gebruikelijke producten zit er dit keer ook een ijsthee in de collectie, leuke aanvulling wat mij betreft. Ik was erg nieuwsgierig en probeerde ´m voor jullie uit.


Deze koude thee is een suikervrij, verfrissende kruidenthee met verbena en munt, heerlijk verfrissend voor de zomermaanden. De thee komt als losse thee, in een piramide vormig zakje met alleen natuurlijke ingrediënten. Je hangt dit theezakje een minuut of 8 in koud water, draait het zakje een beetje rond en klaar.


Nou ga ik eerlijk zijn. Voordat ik deze thuisgestuurd kreeg, kreeg ik in de Rituals winkel al een bekertje aangeboden en had ik dus al geproefd. Het smaakte alsof ik mijn groene thee koud had laten worden (dit doe ik vaak en vind ik lekker), best prima maar niet baanbrekend bijzonder. Ik heb daarom bedacht dat ik gewoon iets bij de thee gooi om het een beetje op te leuken. In dit geval heb ik citroen en limoen gebruikt maar je kunt natuurlijk ook muntblaadjes gebruiken of experimenteren met fruit.


Lekker dus maar niet heel speciaal. Wel zo'n subtiele smaak dat je ´m heel makkelijk kunt aanpassen naar je eigen wensen. Gezellig ook om op deze manier leuke zomerdrankjes te maken dus wat mij betreft een leuke toevoeging aan het assortiment. Voor €4,50 krijg je 20 theezakjes, redelijk aan de prijs maar als je je zakje flink heen en weer zwiept, kun je er best twee glazen mee maken.
Waarmee zouden jullie deze ijsthee combineren?

1 opmerking:

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!