Blog | Win een ontharingspakket!

maandag 17 april 2017


Kennen jullie dat moment dat je aan het einde van de winter je benen inspecteert, en tot de conclusie komt dat de laatste keer scheren ongeveer in september was? Of je dit nou wel of niet herkent, de zomer komt er aan dus wij vrouwen zullen ons moeten ontdoen van de opgebouwde wintervacht. Ik mag jullie, in samenwerking met Etos, dit leuke pakket weggeven waarmee je in no time haarvrij bent. Mee doen is super simpel, wat je daarvoor moet doen lees je verder in dit artikel.

Wat moet je doen om kans te maken?
- Ga naar deze link: https://www.instagram.com/p/BS59dDZg3R4/?taken-by=miraennen, je komt dan uit op een foto, op mijn Instagram.
- Like deze foto
- Laat een comment achter waarin je iemand anders tags om hem of haar op deze winactie te wijzen.
- Als je geen Instagram hebt, ga dan naar deze link: https://www.facebook.com/miratells/photos/a.790757534339940.1073741829.781930885222605/1332950813453940/?type=3&theater, je komt dan op dezelfde foto terecht, alleen dan op Facebook. Voor Facebook geldt verder hetzelfde.

That´s all! Ik kies 28 april een winnaar uit de comments.
Succes!

1 opmerking:

  1. Deze kan ik en mijn dochter goed gebruiken. Kunnen wel meenemen op vakantie. Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!