Body | Feel So Pure Badproducten

zaterdag 15 maart 2014

Een tijdje terug ontving ik van Feel So Pure een doosje badproducten.
De webshop Feel So Pure verkoopt verschillende welnessproducten en onder andere het merk Bomb Cosmetics, een merk dat dierproefvrij, handgemaakt en veganistisch is.

Ik hou van luxe spulletjes maar in bad maar veel merken zijn zo duur! Feel So Pure is ontzettend betaalbaar en ziet er ook nog eens prachtig uit.
Het was absoluut geen straf om de heerlijke badproducten uit te testen, ik heb genoten!

Buttercup Daisy Daisy
Eigenlijk was deze te mooi om in bad te gooien (mijn moeder dacht dat het een taartje was) maar we doen het natuurlijk toch. Deze mallow bruist lekker langzaam weg en heeft een lekkere bloemige geur. Na het badderen een heerlijke zachte huid! Heel simpel deze maar gewoon top, en wat een plaatje!

Dit megazware geval is een bruisbal en mallow in één. (Een bruisbal bruist nogal en een mellow lost wat langzamer op). Ik werd meteen al blij van de lavendelstukjes op de bovenkant, zo heerlijk ruiken die!
De buitenkant bruiste enorm, echt lekker. De bal ruikt lekker naar lavendel maar is wat mij betreft niet superbijzonder. Gewoon lekker maar niks extra's. Voor de lavendelstukjes aan de bovenkant alleen al zou ik m opnieuw willen:)

Wat een naam hè? Deze hysterische, roze glitterdonut zou ik zelf nooit uitgekozen hebben maar gelukkig mocht ik niet zelf kiezen want oh, deze is fantastisch!
Eerst begon de donut megahard te schuimen, echt zo veel schuim heb ik nog nooit uit een bruisbal zien komen. De roze smurrie rook heerlijk naar rabarber. Ik hoor jullie denken: "hoe ruikt rabarber in godsnaam?", maar dat ruikt dus heerlijk! De blauwe binnenkant schuimt wat zachter en zorgt voor een waar smurfeneffect op je handen, dit is er na het badderen af gelukkig. Het blauwe gedeelte zou naar braam moeten ruiken, dat rook ik zelf niet. Na het badderen had ik een heerlijk zachte huid. Deze is favoriet en absoluut voor herhaling vatbaar!

Deze aarbei/champagnemallow kalmeert en voedt je huid. Bijna weer zonde om te gebruiken hè? Hij ruikt heerlijk en er komt veel olie vanaf, echt heel veel! Na het douchen voelde ik me nogal plakkerig, de volgende ochtend was de olie ingetrokken en was mijn huid heerlijk zacht. Deze mallow zou ik de volgende keer in 2 keer gebruiken, dan heb je 2 keer plezier, een zachte huid en geen plak. Ik vind het met badproducten sowieso vaak lastig hoe vaak je ze nou kunt gebruiken, hebben jullie dat ook? Een absoluut pluspunt is bij deze dat je echt een megazachte huid krijgt en het echt fijn aanvoelt in bad. De onderkant zit alleen vol met "aardbeienpitjes" en ik vroeg me af waar die van gemaakt waren, het leek plastic dus voor de milieufreaks onder ons.. Voor mij in ieder geval voor herhaling vatbaar!
Update 15-03: De zaadjes zijn absoluut niet van plastic maar natuurlijke Cranberry Seeds. Een licht exfoliërend zaadje dat je huid zacht maakt en dode huidcellen verwijderd.

Binnenkort vind je een review van de waxmelts van Feel So Pure, kijk ondertussen zeker even op de webshop, ik ben fan!
Welke zouden jullie kiezen?

5 opmerkingen:

  1. Ziet er zo fijn uit! Jammer dat ik geen bad heb :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bienvenue chez Entreprise Peinture Déco, Plus de 20 ans
    Peinture à la chaux - Entreprise Peinture-Déco - Devis peinture
    http://www.entreprisepeinturedeco.fr/devis-peintures/peinture-à-la-chaux/
    Peinture murale à la chaux,peinture à la chaux sur bois,peinture à la chaux extérieur,renaulac ... Tarif pour faire d'Artisan Peintre emploi m2 pour finition 25€00.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thank you so much for the follow.
    Follow you back on bloglovin.
    Btw,I'm also on Instagram,maybe you like my account?
    Lovely greets from germany ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow die zien er zo zalig uit! Ik ga niet vaak in bad maar als ik deze had zou ik toch wat vaker gaan :)
    xox, Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thank you so much for the follow.
    http://depannageagree.com/reparation-volet-roulant-issy-les-moulineaux/

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!