Body | H&M Solid Perfume White Garden

zondag 26 januari 2014


Maanden geleden las ik op Miss Lipgloss een artikel over solid perfume, meteen was ik geïnteresseerd. Ik was zo dom om het merk niet op te schrijven maar het bleef door mijn hoofd spoken. In Engeland hoopte ik er tegenaan te lopen maar helaas..

Een paar weken geleden zag ik ineens bij H&M  solid perfumes liggen, natuurlijk heb ik er een uitgekozen; White Garden.

De geur vond ik niet geweldig maar ik was al lang blij dat ik ze gevonden had!
Een simpele bloemengeur waarbij ik aan de jaren 50 moet denken.
De geur blijft redelijk lang zitten en je hebt niet veel nodig.

Het fijne aan een vaste parfum, het ziet er uit als een lippenbalsem, is dat je m overal mee naar toe kunt nemen, niet te zwaar, toegestaan in het vliegtuig en het kan niet breken in je tas.

Al met al is het niet mijn favoriete geurtje maar vind ik het ideaal voor onderweg.
Ik ga zeker nog een aantal geuren van andere merken uitproberen.

Bij H&M kosten ze €3,95. Zoals altijd als je een product niet meer zoekt komt je t overal tegen, zo zag ik dat Lush ook een fijn assortiment solid perfumes heeft, hier gaan we zeker komend jaar meer van horen denk ik!

Update 29/1: Soms ben ik echt heel blond. Tijdens het opschonen van mijn laptop kwam ik er achter dat ik het betreffende artikel had opgeslagen in mijn favorieten. Het merk waar Miss Lipgloss zo enthousiast over was is Le Soft Perfume, ik heb er een besteld en deze gaan jullie zeker terugzien!

Wat is jullie favoriete geur?

2 opmerkingen:

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!